LAxemann's Enhanced Soundscape (L_ES)
|
|
Cn0Hc0P
|
Пятница, 28.11.2014, 19:33
|
Одиночка
|
ES currently as has three main features: • ES plays reverb sounds in the firing direction based on terrain (Distance to the next mountain etc.) • When shooting in the direction of a mountain/raised terrain in general there is a chance that the gun sound gets reflected back to the shooter • When firing in an urban area, the gun sounds get reflected from nearby buildings
All this is based on (simple) speed of sound calculations, meaning e.g. that it will take longer for you to hear the gun's echo (popp) when shooting in the direction of a very far away mountain.
Ссылка на Armaholic
Сообщение отредактировал Cn0Hc0P - Пятница, 28.11.2014, 19:41
|
|
Автор темы
|
|
|
|
|
Zealot
|
Пятница, 28.11.2014, 19:49
|
|
А случайно не автор @SpeedOfSound делает этот мод? Уж очень по звукам похоже
|
|
|
|
ShapeShifter
|
Пятница, 28.11.2014, 19:53
|
|
Вот так этот мод звучит в связке с JSRS3 которая должна скоро выйти
|
|
|
|
Wiz
|
Пятница, 28.11.2014, 20:49
|
|
Звучит красиво, но вот это 3d звук так по видео и не понятно. Определять направление звука получается на этом моде?
|
|
|
|